29 Nisan 2009 Çarşamba

tuhaf hisler içindeyim bu aralar… tanımlaması güç hisler…. garip bir öfori halim var… arkası boş… belki arkası hissizlik… ya da uyuşuk bi hislilik…. bilmiyorum… tanımlayamıyorum… arada bir yoklayan titremeler var… hala burada mısın der gibi… tuhaf üşümeler… bi garip serkeşlik… bi garip kaybolmuşluk… bi garip tükenmişlik… bi garip boşluk hissi… hiçbir şey yapmak istemiyorum… yaptığım şeyleri de istemiyorum, sevmiyorum… içim acıyor… sanki ruhum kanıyor… tenime geçirdiğim tırnaklarımın arasından et parçaları topluyorum şimdi… ağlıyorum… her gördüğüme, her duyduğuma, her hissed'ebil'diğime ağlıyorum bu aralar… içim bomboş gibi… sanki içimde kocaman bi kütle vardı, bi gün bilmediğim bi el bana hissettirmeden aldı götürdü onu gibi… yeri boş şimdi… varlık’ını tanımlayamadığım, ama var’lığını bildiğim o şeyin yeri bomboş şimdi… bombok… bombokum şimdi…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder