25 Nisan 2009 Cumartesi

Niyet ettim...




Madem öyle, bugün yeni bir yaşam başlasın… yeni bir ‘ben’ ol’sun… yeni iş, yeni onlar, anlar gelsin… sabah gözlerimi açtığımda hissettiğim başka bir şey olsun… aşk olsun… kendime aşk, dünyaya aşk, hayata hakikaten aşk olsun:) zaman artık başka türlü aksın… zamanın kadranlarıyla yarışmasın ruhum… zaman bana uysun, ben hayata… vaktim geldiğinde gideyim, ama gitmeden hallettiğim çok iş olsun… bil’mek nasip olsun… baktığım yerden gördüğüm şey ‘hepsi’ olsun… aşağısı yukarısıyla ‘ben’im tam olsun, dalgalı suda gördüğüm tek yek hep ‘ben’ olsun… korkular ‘yok’ olsun… huzur olsun, güven olsun, hep sevgi olsun, hep kucak olsun… zincirler kırılsın, içeride olan dışarıda olsun… onlar süzülsün… aksın, aksın, aksın… yüreğimden çıkan ses yolunu bulsun, yerine varsın… sağ olsun… var olsun…. sevdiğim seveceğim hep olsun… aynada olan ‘sevdiğim’ olsun… burada’lıktan keyif olsun… doğsun, yeniden ve yeniden doğsun ve yeniden ve yeniden, bi daha doğsun… belki de doğumlara vesile olsun… perdelerde hatırlatılanlar bilgimde olsun… yağsın, aksın, temizlensin…. söylensin… dilde olan O’ndan olsun… yürekte olan O’ndan olsun… O olsun… sade olsun… bi de dediğinden olsun… eğer istiyorsa dolaba yazdığından olsun… gözbebeklerinin gizinde gördüklerim dile gelsin… dil açılsın… söyletilenler söylensin, - için geldiği yere varsın… karanlık bakışlı şehir ile sulh olsun… uzak yakın bir olsun… hayırlı git’meler olsun… temizlensin, arınsın… hafiflesin… kuş olsun, kanadı bulutlara değsin… o sayı nedir bilsin… over the rainbow’da neresi varsa oraya gitsin… blue bird’leri görsün… bi de ora’ya bi daha gitsin, öğrensin…. entre nous olsun;) what if’ler geri dursun… su olsun… aksın, aksın… tılsımını bulsun, öteki ora’ya koysun… nev-i şahsına münhasır?, peki, öyle kalsın:) tez olsun, O’nunla olsun… niyet ettim, OL’sun…. Ve öyledir… AMİN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder